
Verken jouw merk perspectieven in 4 etappes:
Een visuele merkreis van binnen naar buiten.
Met als doel een onderscheidende persoonlijkheid en een visuele taal die blijft hangen, passend bij het karakter van het merk en de mensen erachter.
01. Explore >> verken de kern
Doel:
De kern van het merk verkennen en ontdekken: drijfveren (verlangens), waarden, archetypes.
Rol van merkidentiteit:
De merkidentiteit wordt opgebouwd vanuit de kern, betekenisvol gevormd.
Rol van packaging design:
Inzichten die de basis vormen voor emotioneel en strategisch packaging design.
02. Discover >> ontdek het perspectief
Doel:
Ontdekking van eigen positionering en visuele koers. >> Output: merkkompas.
Rol van merkidentiteit:
Het merk krijgt richting, karakter en een strategisch verhaal, vanuit positionering.
Rol van packaging design:
Eerste vertaling naar vormgevoel en designrichting voor de verpakking vanuit positionering.
03. Create >> ontwerp de identiteit
Doel:
Een merk ontwerpen dat klopt, raakt en blijft hangen.
Rol van merkidentiteit:
Een visuele identiteit die resoneert met wie je bent en wie je wilt aanspreken. De visuele merkbouwstenen (brand assets).
Rol van packaging design:
Packaging design als expressie van identiteit (ambassadeur):
tastbaar, aantrekkelijk aansprekend en strategisch.
04. Engage >> verbind en groei
Doel:
Je merk activeren door echte verbinding en duurzame groei.
Rol van merkidentiteit:
Merkidentiteit wordt beleefd en herkend binnen en buiten je organisatie.
Rol van packaging design:
Packaging wordt een
merkambassadeur: op het schap, online in de handen van mensen.
Let's dive in.


