Samen bouwen aan merken met karakter en richting


Van betekenisvolle positionering naar een merkidentiteit die raakt,

en packaging die aanspreekt. Alles begint bij de kern.


Brand strategy

Richting vanuit de kern


Een sterk merk begint met strategie. In co-creatie duiken we in de essentie van jouw merk: wie je bent, voor wie je er bent, en waarom dat ertoe doet. Met o.a. design thinking, archetypen, inzichten en scherpe keuzes ontstaat een positionering en merkverhaal die richting geven aan alles wat volgt.


>>  Output: merkkompas + strategische basis voor identiteit en packaging.


Brand identities

Van identiteit naar verlangen


Een merk is een persoonlijkheid die verbindt en herkenning oproept. Op basis van waarden, drijfveren en merkstrategie ontwerp ik identiteiten met karakter: authentiek, aantrekkelijk en consistent.


>> Van merkstrategie tot visueel ontwerp, herkenbaar, onderscheidend en toekomstbestendig.


Packaging design

Het startpunt van beleving


Verpakkingen zijn vaak het eerste fysieke contactmoment met je merk. Daarom is goed verpakkingsontwerp meer dan esthetiek, het is een strategisch verlengstuk van je merk. Een goed ontwerp trekt niet alleen de aandacht, het functioneert als ambassadeur van jouw merk.


Kijk ook even bij Branddivers® × Jouw Merk Expeditie  voor een iets diepere duik in het merkproces.